Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 24 oktober 2023

Caravan opruimen

Afgelopen maandag zijn we naar de camping geweest om tent af te breken en de houten vloer en de pallets te verwijderen. We reden 8 uur van huis af en waren om 20 uur ongeveer weer thuis. Koud tot op t bot dus snel douchen nog even met pyama aan op de bank en naar bed. Vanmorgen werd ik om 9.40 uur weer wakker. Vandaag waste ik een was of vijf, voor de snelheid droogde ik in de droger. We hadden het vloerkleed mee naar huis om deze ook met de hogedrukreiniger schoon te spuiten. Toen meteen even de schutting ontgroend en de stoelen met de hogedrukreiniger gedaan. Zijn die ook schoon. Man ging nog even een bakkie doen bij zijn ouders en ik besloot om onze vriezer nog even te ontdooien en schoon te maken. Weet nu weer wat er nog in ligt en komende week ga ik t nodige eruit halen en opeten. Er lag nl nog de wereld aan kliekjes in. Nu ben ik t echt zat maar morgen moeten we nog een keer naar de camping om die met de hogedrukreiniger te lijf te gaan. En dan zijn we klaar. Het was weer veel werk maar we kijken terug op een heel mooi seizoen. Morgen hoop ik nog even de tijd te hebben om de rode paddenstoelen die ik nu van een afstandje zaf te kunnen fotograferen. Verder zou ik nog graag een zak dennenappeltjes en sparrenappels willen zoeken. Dit zodat we straks met de kerst mooi deco materiaal hebben. We gaan t zien.

Geen opmerkingen: