Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 26 oktober 2023

Morgenstond heeft goud in de mond.

Het was eigenlijk de bedoeling om vandaag uit te slapen maar toen ik om 7 uur mijn luikjes open deed omdat ik een sanitaire stop moest maken besloot ik er maar uit te blijven. Ik ben nog steeds op zoek in mijn huis naar mensen die zich verstoppen want die wasmand die vult zich zo belachelijk snel. Ik besloot nu snel de kookwas erin te gooien en had de trommel behoorlijk vol. Toen die erin lag keek de afwas van gisteravond me aan vanaf t aanrecht. Ik zette de waterkoker aan en liet meteen de wasbak vollopen. Nou snel afwassen dan maar eerst een bak koffie en dan afdrogen. Terwijl ik daar mee bezig was dacht ik wat gaan we vandaag eten? Nou kastdeuren open en zag als eerste een pak lasagna staan. Helemaal top had nog een bak met tomaten die opmoesten een prei wortels en uien. En gisteren nam ik iit Duitsland twee bakjes kalkoengehakt mee. Ik maakte uiteindelijk twee schalen vol. Helaas is door al dat gekokkerel t aanrecht wel weer een rommeltje maar dat ga ik zo aanpakken. Als t dan eenmaal aan kant is kan t dat mooi even blijven. Vandaag lijkt t droog te blijven en zullen we de tent dus verder schoonmaken en hopenlijk kunnen laten drogen. Dan nog de zakken met kleding uitzoeken. Krijgen de dag wel vol vandaag maar wat gedaan is is gedaan. Jullie nog plannen voor vandaag?

1 opmerking:

nicole orriens zei

Mooi om je zo te laten inspireren door de inhoud van je kast. Vries je een deel van die lasagne in?