Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 19 oktober 2023

Investering gedaan

Ik heb vanmorgen 250 euro van de spaarrekening afgehaald om te investeren via oneplanetcrowd. De investering gaat naar Land Life die het gaat gebruiken om bossen te herplanten. Hopenlijk pakt dit goed uit. Heb nl ook al een paar investeringen gehad bij bedrijven die failliet zijn gegaan. Dat is voor mij dan ook de reden om nu met t minimale bedrag in te stappen. Tot nu toe heb ik nog geinvesteerd 1500 euro. O.a in twee windmolenparken. Mocht dit projekt goed gaan dan levert het me 7,4% netto aan rente op.Dat geld komt dan weer naar die aparte spaarrekening en als dat dan weer hoog genoeg staat kan ik weer een deposito wegzetten of dit ook weer investeren in een lening. Ik moet dus nu wel weer even wachten voordat ik een deposito kan openen en of dat dit jaar nog lukt is de vraag. Wel zag ik dat ik de 70 euro weer vol heb via de advertenties op deze pagina. Daar doe ik bijna een jaar over maar he wie t kleine niet eert....

2 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Dat vind ik een mooie rente! Dat is meer dan je bij de bank krijgt.

geldover zei

@Nicole, ja maar als t bedrijf failliet gaat ben je dus ook alles kwijt dus er is ook meer risico..