Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 20 september 2023

Heerlijk kinderfeestje gehad

Vanmorgen 9 uur kwamen er vijf meiden met cadeautjes. Die hebben we snel uitgepakt, ze mochten allemaal wat te drinken uitzoeken en snel de auto in. Klokslag 10 uur waren we in Slagharen. We hebben eerst even een broodje gegeten of een rijstewafel bij de kluisjes. Hup de boel erin en t park in. Nergens hoeven wachten meteen aan de beurt. Na ons kwam er nog een bus of zes, maar echt ze moesten hooguit twee beurten wachten en ze waren alweer aan de beurt. Om 12 uur liepen we weer even naar de kluisjes. Daar had ik broodjes knakworst voor allemaal. De knakworsten deed ik vanmorgen heel warm in een schone thermosfles. Meiden gaven allemaal aan lekker wat warms. Na het eten mochten de meiden samen het park in met de afspraal dat ze altijd met twee of drie personen bij elkaar moesten blijven en ook naar t toilet altijd samen. Voor eten en drinken zaten mijn man en ik in de buurt van de kluisjes. We hebben de tijd vol gemaakt totdat t park dicht ging. Ik had t nummer van onze snackbar al voorgeprogrammeerd dus die belde mijn dochter vanuit de auto voor twee zakken patat. Mijn man haalde deze meteen op en ik reed gauw naar huis borden saus op tafel en de eigen frituurpan aan voor de frikandellen. Om 19.15 uur waren mijn man en ik er klaar mee de meiden nog niet maar heb ze echt de deur gewezen. Wat een mooi feestje. Al met al vielen de kosten mee omdat we echt al t eten en drinken bij ons hadden. Zakken bolletjes, Ik had zelf een bakje met gesneden plakjes kaas gemaakt en chocoladepasta mee genomen.Twee rollen rijstewafels en voldoende koek en snoep.Had diverse flesjes drinken mee en voor ons heet water en oploskoffie. Al met al denk ik dat ik nog geen 15 euro aan eten bij me had doordat ik ook dat allemaal al goedkoop had ingeslagen. Voor de patat waren we 10 euro kwijt nu. Ik zag op t park reclame voor patat met een hamburger 19 euro. (Hij zag er op t plaatje heel mooi uit maar mensen 19 euro pffff) Cola was bijna 4 euro per beker en een kop koffie 3 euro. Daar beginnen we dis echt niet aan.... We gaan nu nog even uitblazen en morgen mag ze dan nog op schoolreis. Maar deze prachtige dag pakt niemand ons meer af.