Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 22 september 2023

Blij ei

Gistermiddag bij de kringloop gewerkt. Ik kwam zonder iets te kopen naar huis. Er stond echter een vaas waar ik verliefd op werd. Normaal zeg ik dan als ie er eind van de middag nog staat is ie van mij. Echter ging ik 15 minuten eerder weg en de vaas is dus blijven staan.... Vanmorgen werd ik wakker en zag meteen de vaas weer voor me. Mijn man moest die richting op en was zo lief om voor me te kijken. En hij stond nog op me te wachten. De zomerneppers gaan dus naar zolder en de herstneppers mogen naar beneden toe. Heb er eerlijk gezegd ook al wel weer zin in. Onze dochter mag vanavond voor t eerst werken tot 21.30 uur. Hierdoor is ze te laat voor haar vader-dochter moment. Dat is nl op vrijdagavond samen genieten van Flikken Maastricht. We hebben gezegd dat we een uurtje later beginnen. Gezellig tapasplank op de tafel, glaasje wijn erbij, voor haar alcoholvrije en genieten. Geurkaarsje aan. Heb er al helemaal zin in.

1 opmerking:

Mevrouw Niekje zei

Het fijne van dit deel van de wereld zijn de wisselende seizoenen. Het is voor mij iedere keer ook weer leuk om de verschillende soorten kleding tevoorschijn te halen, soort shoppen in mijn eigen collectie. En in huis is het ook anders in de winter, knusser. En per seizoen ook z'n eigen soort eten. Nu weer lekkere ovenschotels, stoofpotjes en af en toe stamppot. Ja, ik vind het heerlijk dat het weer herfst wordt! En straks roep ik dat over de winter enz enz.😊...