Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 3 februari 2023

Klaarwakker om 3.30 uur

was er vanmorgen vroeg bij. Klaarwakker om 3.30 uur. Draaide me nog even om en dacht nee dit gaat em niet meer worden. En dus rommelde ik voorzichtig wat in de douche. Lees stopte alles netjes van de wastafel weer in de kastjes waar t hoort. Zocht de was uit en nam een mand vol mee naar beneden om die meteen maar in de machine te stoppen. Daarna haalde ik een was van t droogrek af. Gisteren hadden we ineens geen warm water meer 's avonds maar was zo moe dat ik wel naar de druk op de watermeter heb gekeken maar dacht dat ie goed stond. Heb nog even de melding boven bij de ketel nagekeken toen ik naar bed ging en daar stond dat er een meter kapot zou zijn als de waterdruk goed stond. Vanmorgen bekeek ik die meter nog eens en zag dat ie dus wel bijgevuld moest worden. Gelukkig heeft mijn man ooit een slang precies pas gemaakt met koppelstukken zodat ik nu in 5 minuten het probleem kon verhelpen. Dus toen ik voelde dat ik warm water had meteen maar een sopje voor de afwas gemaakt, want die was gisteren blijven staan. Ik had er echt de puf niet voor en lag om 21 uur in bed waar ik te moe was om in slaap te vallen en om 23.30 uur nog op de wekker keek. Ben nu even lekker aan een bak koffie. Nog een uur voordat de oudste naar beneden komt. Vandaag wil ik proberen om even flink door te pakken. Heb veel achterstallige dingen doordat mijn eczeem me parten speelt en ik dan medicatie moet nemen waar ik vreselijk suf van word. Dan ga ik in de overlevingsstand en doe t noodzakelijke. En dat is niet veel kan ik vertellen. Het zou top zijn als ik vandaag een flinke slag kan slaan. Heb in ieder geval al een mooi begin gemaakt

1 opmerking:

nicole orriens zei

Je hebt de tijd dat je niet meer kon slapen wel nuttig gebruikt zeg! Dat is misschien ook wel beter dan tevergeefs proberen te slapen.