Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 30 januari 2023

Geslaagd

Afgelopen weekend ging ik met schoonzuster naar de IJ-hallen. We wilden er vroeg zijn dus om 7 uur ging de wekker. De hallen gingen open om 9 uur en dat was iets eerder dan dat wij aankwamen. Wat zijn we goed geslaagd. We kochten de mooiste kleding voor onze dochters voor prijzen tussen de 2 en 5 euro. En waar ik eerder nog wel eens met te klein thuis aan kwam omdat ik me toch op de maat verkeken had bleek nu echt alles te passen. Een item was te groot maar die kocht ik om zelf weer met winst te kunnen verkopen. Ik kocht eem broek waarvan het merk me meteen op viel. Durfde niet goed tw vragen eat ze voor de broek vroeg, en moest t echt opnieuw aanvragen. Ze vroeg 2 euro en gaf me na aankoop aan dat ik er echt een mooie koop mee had gedaan omdat ze er nieuw 250 euro voor had betaald. Ik wist dat ik een hele goede koop deed, maar zo goed had ik niet verwacht. Aan het einde van de markt begon t te miezeren en bezocht ik haar opnieuw. Toen heb ik ook de leren jasjes van t zelfde merk opgekocht. Ze was er duidelijk klaar mee want ook die mochten voor 2 euro mee. Ik zag nog een hele leuke riem van echt leer die mocht mee voor 50 cent en een hele leuke muts welke ook een merkje had,waar mijn oudste dan weer heel gelukkig van werd, voor 20 cent. Alles een ronde door de wasmachine. Het leer hang ik in de douche als we gaan douchen. Al met al heb ik zo'n 15 stuks kleding voor nog geen 50 euro kunnen kopen. De meiden gaan volgende keer mee. Want nu veel laten liggen omdat ik t niet wilde gokken of t paste en als ze mee zijn kunnen ze ook aangeven of ze t leuk vinden en met een strakke legging aan en een strak tshirt kan alles ter plekke makkelijk gepast worden. Kan me echt verheugen op de volgende keer. Mijn schoonzus zei ook al ben nog nooit zo goed en goedkoop geslaagd. Heerlijk.

2 opmerkingen:

Lot zei

Zo leuk om iets te kopen en te kunnen doorverkopen. Heb ik ook paar x gedaan met dure merken. Top was een Top voor 4.50 en verkocht voor 50, wist toen ik het kocht ook niet dat het een duur merk was. Nu let ik erop als ik iets aparts zie hangen, vaak zie je het er toch wel vanaf, en je krijgt er oog voor.
Een klapper was een seniorenbed voor 30 verkocht voor 175. Er zitten daar hoge poten aan die apart al voor 150 op MP worden verkocht.

nicole orriens zei

Oh wat een fijne prijzen tussen de 2 en 5 euro! Dat is echt spotgoedkoop. Ik ben daar nog nooit geweest, maar je maakt me nu wel nieuwsgierig.