Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 9 januari 2023

En weer in t ‘normale’ leven

Eerlijk gezegd keek ik uit naar vandaag, de meiden weer naar school en weer terug naar normaal. Al was de vakantie ook wel kort doordat we allemaal om de beurt ziek waren. Vanmorgen heeft de jongste haar spreekbeurt en die heeft dus gewoon twee nachten nauwelijks geslapen. Vanmorgen vroeg werden we gewekt door mijn schoonmoeder dat de ambulance weer voor stond om mijn schoonvader op te halen. Gisteren is mijn man nog even op visite geweest en die had me al aangegeven dat t niet goed ging maar dat ie nog niet wilde dat er een dokter gebeld ging worden. Vanmorgen was ie daar dus wel aan toe en besloot de dokter dat de ambulance moest komen. Weer afwachten dus. Hij levert elke keer een stukje in met zijn COPD.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Ik ben ook blij en opgelucht dat het gewone leven weer is begonnen.