Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 3 januari 2023

Zo gaan de dagen wel erg snel voorbij

Gisteren heb ik bijna de hele dag geslapen. Ik denk dat ik misschien 4 uur de ogen open heb gehad. Kreeg eind van de dag ook nog een jeukaanval dus daar nog een tablet voor genomen. En daarna gewoon weer klokje rond geslapen totdat de wekker ging. Die ik had gezet omdat de container nog aan de weg moest. Vandaag ging t ietsje beter en kwam er nog wat uit de handen al was t nog niet veel. Ik ga me er ook nog niet druk om maken. Zie t wel als de kids weer naar school gaan ga ik dan wel grondig door t huis. Het jaar is nog lang. Al wil ik zelf wel een planning maken dat alles ook voor t campingseizoen begint goed en grondig aangepakt is. Das nog een week of tien. Kennelijk heeft mijn lijf nu even echt rust nodig aangezien je volgens mij anders nooit zo lang kan slapen. En t zijn geen hazeslaapjes maar ben echt diep in dromenland..... Heb geen bijzonderheden gedaan ofzo dus of dit bij de griep hoort die ik vorige week had ik weet t niet. Voel naast de moeheid geen andere klachten meer.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Soms is die vermoeidheid ook gewoon een signaal van je lichaam dat het rust nodig heeft. Zo probeer ik het tenminste te zien.