Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 17 januari 2023

En weer afgelost op de hypotheek

3 januari was de eerste keer dat ik 150 euro afloste. Dat bedrag stond al weer automatisch gespaard op mijn aparte (be)spaar(d) rekening. Alles wat ik bespaar of er extra binnenkomt gaat naar deze rekening. En als er iets staat waarvan ik dan denk dat scheelt als ik t aflos dan boek ik t weg. 15 januari maakte ik 350 euro over om het lekkere gevoel te houden dat er toch weer 500 euro weggeboekt is deze maand. En eind van deze week krijgt man zijn kale loon zonder overuren. Als het goed is i dit 5% hoger dan normaal. Ik kijk even hoe dit uitvalt en als t enigszins kan gaat ook deze loonsverhoging naar de hypotheek. Lekker in de flow blijven. Er is nog ruimte over elke maand en zo maak ik ruimte voor de toekomst.

1 opmerking:

Ellen zei

Zo merk je bijna niet dat je aflost. Het zo heerlijk als je ziet dat je maandelijkse kosten beginnen te zakken en wat ik dan weer minder betaalde legde ik weer weg om extra af te lossen. Heerlijk!!