Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 15 januari 2023

Spullen verkopen die je over hebt

Heerlijk dit weekend verkocht ik qeer een aantal spullen die ik over had. Ik zet gewoon wat dingen op de foto die ik bv in mijn woonkamer heb staan maar waarvan ik denk die mogen voor een goed bod er ook wel uit. Zo maak ik plaats en geld voor weer wat anders. Momenteel wil ik even minder wat anders want heb genoeg leuke spullen nog staan en de kamer raakt te vol naar mijn smaak. Ik verkocht een pot met nepbloemen voor 25 euro. Morgen komt iemand als t goed is twee schilderijtjes ophalen voor 7,50 euro. Ik zet bij mijn advertenties vaak dat men zelf een bod mag doen. Dit pakt voor mij wel vaak gunstig uit, omdat ik zelf het ook al tweedehands heb gekocht. Regelmatig verdien ik dus zelfs op wat de deur weer uitgaat en dan heb ik er ook al een aantal weken of soms zelfs jaren van mogen genieten. Denk dat de spullen die je momenteel in huis wordt ook allemaal iets meer waard worden doordat alles in de winkel ook duurder is geworden. Keek vandaag bv even weer naar de crockpots op Bol en zag dat die dingen allemaal een paar tientjes duurder zijn geworden de afgelopen maanden. Vinted gebruik ik ook, maar dat ligt momenteel een beetje stil merk ik. Sommige items worden wel op favorietenlijst geplaatst maar verkopen ho maar...nou ja t eet geen brood hier..

1 opmerking:

Lot zei

Het blijft een raar gedoe op MP. Soms geen enkele reactie. Ik had een mooie broek van duur merk ooit in de kringloop gekocht speciaal voor de verkoop, was niet mijn maat. Heeft 2 jaar geduurd, toen ik hem er in november opzette werd hij veel bewaard en 5x geboden en de hoogste was zelfs serieus en heb ik ook aan verkocht, winst 40 euro.
En een paar merk enkellaarsjes grote maat 43 lakleer met luipaard motief was plotseling ook populair. Zelf voor 30 op MP gekocht winst 20 euro. Alleen was is zo dom geweest de steunzolen erin te laten zitten, werden me natuurlijk teruggestuurd maar logisch tegeb mijn kosten.