Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 16 november 2022

Winkelen in de winkelstraat

dat is iets wat ik nauwelijks meer doe. En je doet me er ook echt geen plezier mee. Afgelopen zomer zijn we met de meiden wezen winkelen in een duitse plaats en daar hadden ze een winkelketen die ook in nl zit en die erg leuke kleding voor de oudste had. Aangezien zowel zij als de jongste wel wat kleding kon gwbruiken zijn we dus een eind wezen rijden zodat we eens even konden kijken. Ze is super geslaagd. Ik trok beide meiden nog even een juwelierswinkel in. Zocht eigenlijk voor de jongste wat leuks, ze had een zilveren hartje aan een zilveren ketting maar daar heeft ze op gebeten. Uiteindelijk kon ze eigenlijk zelf niks moois vinden. De oudste echter zag een piercing die je om je oor kunt klemmen. Ze dacht dat t een echte was. Ik zei haar dat ze die best mocht hebben maar dat ik bang was dat ze hem zo kwijt was. Uiteindelijk stonden we binnen een paar tel voor de exhte ringetjes die je in je oorschelp kunt doen. Ze heeft eerst een zweerknopje in nu, maar t ringetje ia dus ook al gekocht. Ze is er vreselijk blij mee en gaf me aan dat ze t anders alsnog met een maand voor dr verjaardag had gevraagd. Met een beetje geluk heeft ze dan t uiteindelijke ringetje dus in. Echt waar blijft se tijd. Toch vind ik t heerlijk om haar zichzelf te zien worden. Kleine meisjes worden groot. Eerlijk gezegd is t meisje er al wel een beetje af...Het is een hele mooie jonge dame geworden. We zijn nog even de markt over gelopen maar ook dan kom ik erachter dat ik genoeg heb en tevreden ben. Ik hoef de nieuwste gadgets niet, specialiteiten koop ik ook niet bij een marktkraam. We zijn dus gauw weer naar de auto gelopen. We reden nog door naar een hele grote turkse toko daar kocht ik nog wat kruiden en een tray frisdrank voor mijn schoonzus. En daarna lekker naar huis waar we tevreden weer samen op de bank kropen. Voorlopig zijn we wel weer uitgewinkeld. Misschien over een maand of drie weer.

Geen opmerkingen: