Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 7 november 2022

Lijstjes maken…

Ik merk dat ik mezelf weer voorbij loop. En dus ga ik vanavond weer lijstjes maken. Lijstje in de keuken voor welke boodschappen er echt moeten komen. (heb de kasten zo vol dat ik echt alleen t hoognodige wil halen en mey een lijstje is t oogkleppen op en gaan) Een verlanglijstje voor een gezellige avond met een ander gezin. (we kopen allemaal voor 1 persoon cadeautjes twv 7,50 euro bij de kringloop adhv een wensen en interesselijstje) Daarnaast ga ik voor tapas enzo zorgen. En dan een lijst met wat er allemaal aan achterstand is in huishoudelijke taken. Ik merk dat ik nl verzuip nu mijn huid weer behoorlijk vervelend aan t doen is en zo kan ik toch aan mezelf laten zien dat ik wat doen en lan ik beter inschatten hoeveel tijd t me allenaal kost. Nu zie ik er zo tegenop dat de moed me eerlijk gezegd al in de schoenen is gezonken voodat ik goed en wel begonnen ben. Werken jullie ook met lijstjes? Schoonvader is naar t ziekenhuis gebracht. Nou dan helemaal lijstjes nodig...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

In de periodes dat alles lekker loopt gebruik ik geen lijstjes maar in drukke en chaotische periodes waar ik nu weer middenin zit dan gebruik ik zeker lijstjes. Dit helpt mij om overzicht te houden en rust te creëren. Ik heb nogal de neiging dat alles op 1 dag gedaan moet worden. Onzin natuurlijk en de lijstjes helpen mij om elke dag naast mijn werk toch wat te doen en mij niet schuldig te voelen dat ik niet alles op 1 dag heb gedaan. Voorlopig blijven de lijstjes wel weer even aangezien met werk en privé de drukke periode nu van start gaat.

Anoniem zei

Nee, voor mij geen lijstjes. Zorg dat je huis opgeruimd blijft en pak elke dag iets extra's aan.