Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 9 november 2022

En dan belt de bank je…

Haha de bank belde me vanmorgen. Wilde het met me over mijn hypotheek hebben. Erg grappig want na enige vragen van mijn kant zodat ik zeker wist dat ik echt iemand van de bank zelf aan de telefoon had liet ik hem zijn vragen stellen. Het was een soort van onderhoudstelefoontje om te vragen of ik vragen had en nog tevreden was. Kennelijk ben ik erg goed bezig want elk idee waar ie mee kwam of wat ie wilde toelichten kende ik al en al mijn bespaarmogelijkheden heb ik benut. Ik vond het prettig dat er gebeld is, maar denk wel een beetje ga kijken bij mensen die nu problemen hebben met hun lasten. Ik weet dat deze adviseur het gehele plaatje had kunnen zien. Iets zegt me dat dit belletje is omdat ik nu in de categorie goede klant val en ze dus zeker willen weten dat ik blijf...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Als jij je hypotheek rechtstreeks bij de bank gesloten hebt, zijn ze verplicht periodiek een onderhoudsgesprek uit te voeren. Als je je hypotheek afsluit via een tussenpersoon is deze verplicht dit te doen. Het is bedoeld om vroegtijdig problemen te signaleren en te zorgen dat je hypotheek ook nog past bij je huidige situatie.
In het verleden was dit geen verplichting en met name veel banken zijn hier te laat mee begonnen.

Anoniem zei

Dus niets van wel of geen goede klant....je bent ook maar gewoon een nummer.

Anoniem zei

Oeps anoniem... doe's lief.
Merel

Nicole Orriëns zei

Ik voel me altijd een beetje wantrouwig als ze beginnen te bellen.