Volg me in mijn strijd om het gedeelte van de hypotheek dat nu op aflossingsvrij staat naar beneden (0) te krijgen. Dit doe ik door mijn best te doen om mijn inkomen te vergroten, o.a geld-terug-acties, tweedehands aankopen, aandelen en advertentie inkomsten en door uitgaven te verkleinen.Wil je mij een keer een persoonlijk bericht sturen? Leuk dit kan naar geldover@outlook.com.
woensdag 9 november 2022
En dan belt de bank je…
Haha de bank belde me vanmorgen. Wilde het met me over mijn hypotheek hebben. Erg grappig want na enige vragen van mijn kant zodat ik zeker wist dat ik echt iemand van de bank zelf aan de telefoon had liet ik hem zijn vragen stellen. Het was een soort van onderhoudstelefoontje om te vragen of ik vragen had en nog tevreden was.
Kennelijk ben ik erg goed bezig want elk idee waar ie mee kwam of wat ie wilde toelichten kende ik al en al mijn bespaarmogelijkheden heb ik benut.
Ik vond het prettig dat er gebeld is, maar denk wel een beetje ga kijken bij mensen die nu problemen hebben met hun lasten. Ik weet dat deze adviseur het gehele plaatje had kunnen zien. Iets zegt me dat dit belletje is omdat ik nu in de categorie goede klant val en ze dus zeker willen weten dat ik blijf...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
-
Vandaag belde mijn broertje weer of ie mijn koffer mocht lenen. Ja natuurlijk. Hij heeft een vriendin in Zweden en waar hij eerder met de vr...
-
De titel van mijn blog Geldover doet de laatste tijd mijn blog niet echt eer aan. Ik ben aan het einde van de maand blut, sterker nog je ka...
-
Ik ben helemaal happy, heb net een hele mooie tripp trapp stoel op de kop weten te tikken voor maar 25 euro. Was al weken aan het kijken naa...
4 opmerkingen:
Als jij je hypotheek rechtstreeks bij de bank gesloten hebt, zijn ze verplicht periodiek een onderhoudsgesprek uit te voeren. Als je je hypotheek afsluit via een tussenpersoon is deze verplicht dit te doen. Het is bedoeld om vroegtijdig problemen te signaleren en te zorgen dat je hypotheek ook nog past bij je huidige situatie.
In het verleden was dit geen verplichting en met name veel banken zijn hier te laat mee begonnen.
Dus niets van wel of geen goede klant....je bent ook maar gewoon een nummer.
Oeps anoniem... doe's lief.
Merel
Ik voel me altijd een beetje wantrouwig als ze beginnen te bellen.
Een reactie posten