Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 5 november 2022

En weer 500 euro afgelost

Gisteren boekte ik opnieuw 500 euro naar onze geldverstrekker. Heerlijk weer een kruimel van onze schuld af. Het stoppen met aflossen heb ik inmiddels opgegeven. Zodra ik iets verdien door verkoop van dingen via marktplaats en vinted gaat dit naar de aparte spaarrekening. Ook alle lasten die ik elke maand heb verlaagd, korting op tv abonnement, minder gebruik van energie, korting op t verzekeringspakket laat ik elke keer automatisch naar die spaarrekening boeken. Dit motiveert me extra want als ik zie dat ik bijna bij 250 euro ben dan boek ik t weg. Van de week had ik een winst van een dikke 300 euro op een pluk aandelen die al langer in mijn bezit zijn. Ik bealoot deze te verkopen en samen met wat er nog stond was er nu weer 500 euro die afgelost kon worden. Ben benieuwd hoe groot het bedrag aan t einde van het jaar is geworden. Ik keek van de week even bij de huidige hypotheekrentea en zag dat wanneer ik nu de rente zou moeten vastzetten ik t dubbele al moet betalen. Prijs mezelf dus gelukkig met de maandlasten die door deze storting al onder de 220 euro in de maand zijn uitgekomen.