Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 22 augustus 2022

Klein beetje orde in de chaos…

Zoals Petra in de reactie ook al aangaf is de chaos die is ontstaan een combi van alles moet gedaan worden qua campingspullen en mijn enthousiasme dat ik nu weer inspiratie heb om dingen aan te pakken en t liefst wil ik dan nu dus ook alles in een dag doen. Vanmorgen heb ik de voorkamer gedaan en de keukentafel en die lag VOL(lerdanvol). Tussendoor een was in de machine, kids van nat en droog voorzien. Boodschapje doen. Toen ik even aan de koffie zat kreeg ik de geest om een verfblik open te trekken en eea met de zwarte kwast een flinke lik verf te geven omdat t er dan volgend weekend netter uit ziet als we een bbq hebben. (En eerlijk is eerlijk ik moet eigenlijk de keuken doen maqr heb daar zooooo geen zin in. We hebben nu t warme eten op (scheelt weer een keer extra boenen) als de zon straks onder is vreet ik die kikker op en doe ik de keuken, beloofd....

Geen opmerkingen: