Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 13 april 2022

Merk dat ik nauwelijks vooruit kom..

De griep van vorige week heeft er behoorlijk ingehakt. En nu nog merk ik dat ik nauwelijks vooruit kom. Voel me snel moe en lampendig en toch moet er in twee dagen nog zat gebeuren want ik wil t huis aan kant voordat we van t weekend weg gaan. Heb de was bijgehouden maar voor de rest echt alles de boek de boel gelaten en daardoor is t voor mijn gevoel overal een rommeltje. Ga zo maar met een wekker in elke ruimte een kwartier aan de slag. Dat helpt vaak t beste om de boel weer vlot te kunnen trekken...

2 opmerkingen:

Lot zei

Dat vind ik ook altijd het vervelendste van ziek zijn of om een andere reden niet alles meteen kunnen doen. Achterstanden zijn zo moeilijk in te halen.

Miranda | Taxx Life Blog zei

Hopelijk kun je het och en beetje bol werken en anders jammer toch. Lekker genieten van jullie dagen!