Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 11 april 2022

Airco ipv vloerverwarming.

Na 10 dagen de airco als hoofdverwarming te hebben gebruikt en de vloerverwarming uit hebben gezet (en Essent die de storing heeft opgelost) kan ik voorzichtig een balans opmaken. Kijkend naar de afgelopen tien dagen hebben we al ong 20 euro bespaard tov vloerverwarming met gas. En dan hebben wij nog goedkoop gas want hebben nog tarief tot 2023 vast staan. Ik meen dat ik alles opgeteld ong 97,7cent voor een kuub gas betaal en 15,7 ct per kw electra. Heb de eindbedragen gedeeld door t verbruik want alle kosten die ter transparantie er apart op stonden daar werd ik niet veel wijzer van. Op dit moment is het goed te doen met alleen de airco. Het koelt in huis nu snachts af naar 18 graden. s Morgens zet ik een kwartiertje ong die airco aan en dan zit ie al bijna weer aan de 20 graden. Als ik wat in huis ga doen is dit een prima temperatuur. Ik verwacht nu dat ik pas tegen de herfst de vloerverwarming weer langzaam omhoog zal doen. Als t echt kouder wordt zeg maar en we geen zon meer buiten te verwachten hebben. Dan moet ik ook opnieuw kijken hoe ik t beste een en ander kan afstellen....

Geen opmerkingen: