Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 3 september 2021

Gezellig naar Max kijken...

Hier in huis is man grote fan van Max Verstappen. Helaas moet hij waarschijnlijk vanavond nog werken en komt hij morgen in de loop van de dag thuis. Dit weekend is de tv van hem en ik heb zin om hem lekker te verwennen. Straks ga ik daarom voor de zondag even lekker wat te knabbelen halen en dit voor hem inpakken en voor morgen laat ik lekkers via Ubereats aanrukken. Op zich wilde mijn familie graag komen bbq-en maar mijn man wil graag met t gezin of desnoods alleen op de bank zitten. Want niets zo hinderlijk dan mensen die er doorheen zitten te praten. ( ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik dit ook heb) Gaan jullie nog iets speciaals doen? Mocht je ook willen bestellen via UBereats met code eats-oh78c2 ontvang je 12 euro korting op een bestelling van 20 euro. Enjoy

4 opmerkingen:

Unknown zei

Kan hij mooi in zijn oranje juichpak voor de tv zitten : -)))
Veel plezier én ik hoop natuurlijk ook dat Max zal winnen.
Merel

Lot zei

Het wordt alleen via Ziggo uitgezonden en die hebben we niet.
Dus het wordt behelpen met een app

geldover zei

Lot ik heb begrepen dat iedereen dit weekend via Ziggo kan kijken

Lot zei

Geen idee hoe dat dan zou moeten, maar ga wel even zoeken , we hebben KPN Digitenns nu