Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 7 september 2021

Heerlijke winkeldag met schoonzus

GIsteren had ik een heerlijke winkeldag met mijn schoonzus. We deden weer een budgetdag. We zijn begonnen bij de budgetvoordeelshop in Almelo. Daar worden veel etenswaren verkocht aan of over de houdbaarheidsdatum. Daarna gingen we door naar Denekamp naar die Grenze. Bij de grens tankten we de tank vol aan 1,33 euro de liter. Bij die Grenze haalden we eerst frisdrank en daarna weer eea uit de winkel. Daarna reden we door naar de Marktkauf in Nordhorn waar ze dit keer helaas geen mooie vleesaanbiedingen hadden. We aten er wat bij een chinese toko en reden naar Uelsen. Om er daar achter te komen dat we de boodschappeb bij de toko hadden laten staan. Even gebeld en ze zouden het bij de servicebalie neerzetten. Dat gaf ons de gelegenheid om eerst de postenboerse, de kringloopwinkel en de lidl en de kik aan te doen. Toen terug boodschappen halen en toen terug naar huis. We hadden de auto afgeladen vol zowel kofferbak als de achterplekken en waren zo'n 200 euro kwijt. Wat kocht ik o.a.? Nou zes grote potten rode kool voor 1,50. 50 leuke lollies voor 2 euro. croutons met walnoten op de salade. 20 zakjes voor een euro. drie flessen 1,5 liter cassis voor een euro. 20 pakjes cup a soep rundvlees voor een euro. parfum hello kitty 1,50 euro. kruidenmix voor soep en pasta's 1,50 euro. 30 zakjes bentasil voor een euro. Zelf ben ik niet bang om dingen over datum nog te eten. Je ruikt en proeft en als t niet goed is gooi je het weg. Ik probeer zo ook vaak nieuwe dingen die ik anders niet zou eten. Die parfum kost bij andere winkels meer dan 10 euro. Helaas ontbrak hier t dopje en hadden ze dat opgelost door een plakbandje over t spuitmondje te tapen. Daardoor helaas minder geschikt als cadeautje om weg te geven. Langzamerhand ben ik nu weer aan t kijken naar Sinterklaascadeautjes. Want een leuke zak vol met kleine dingen die op gaan of sowieso gebruikt worden door ons vind ik t leukste. Jongste dochter is nu 8 en de twijfek begint toe te slaan of ie bestaat. Ze is er nog niet helemaal van overtuigd. Volgend jaar ook op school een cadeau met surprise dus dan kunnen we dat thuis ook doen. Heerlijk lijkt me dat. Ik ga nu even plek in de kasten zoeken en mijn huis aan kant maken want dat is gisteren wel blijven liggen

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat gezellig zo'n dagje uit! En wat leuk ook dat je zo goed overweg kunt met je schoonzus.