Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 30 september 2021

Geinvesteerd in een windmolenpark

Enige tijd geleden investeerde ik in een windmolenpark. Vandaag kreeg ik bericht dat ze de rente zelf nog wat hoger zetten. Ik doe zelf mee voor 500 euro en overweeg nog een keer 500 euro in te zetten. Want op deze wijze mijn geld investeren levert me t dubbele op ten opzichte van aflossen op de hypotheek. Ik hou in mijn achterhoofd dat het besrijf failliet kan gaan daarom doe ik geen hogere investering. Zouden jullie dit wel aandurven? https://www.oneplanetcrowd.com/nl/project/200425/description (Helaas ben ik even kwijt hoe ik een mooie linke kan maken op blogger...

2 opmerkingen:

Petra zei

Ik zou het bij de 500 euro houden die je er al in gestopt hebt. Ik zie wel risico's aan deze specifieke lening. Een belofte van rente is leuk, maar gaat die man die dit park beheert het ook echt waarmaken?

Nicole Orriëns zei

Dat klinkt interessant zeg! Ik ga er eens naar kijken.