Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 22 september 2021

Op jacht naar cadeautjes voor de decembermaand

Elk jaar start ik na de vakantie meteen met mijn jacht naar cadeautjes voor de feestmaand. Dit bespaart me elk jaar veel geld. ONze jongste is 8 en geloofde vorig jaar nog heilig. Dit jaar ben ik bang dat t grote geheim verklapt zal worden in de klas. Op zich geeft dat ook niet. Mevrouw leest al lekker vlot dus kunnen we dit jaar ook lekker los met de gedichten. Voor vandaag is mijn bespaartip dus kijk nu al om je heen voor de 'dure' feestmaand. Zo hoef je niet ineens het hele bedrag op te hoesten. Daarnaast vieren wij altijd feest met menig cadeau van de kringloop en dus moet je op tijd beginnen met je zoektocht wn er af en toe even voor binnen lopen. Schroom niet om ook verjaardagscadeautjes mee te nemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Is het een idee dat je het je dochter zelf verteld voordat ze het in de klas hoort? Als je het zelf verteld heb je zelf ook invloed wat er wordt verteld.

Anoniem zei

Wij hebben 3 tieners, vorig jaar hebben we voor het eerst het sinterklaas spel gedaan op pakjesavond, gezellig samen met lekker hapjes rond de tafel dobbelen en kleine pakjes doorgeven en uitpakken, was echt een gezellige avond. Met kerst doen we lootjes trekken en koop ik ook nog wat kadootjes voor iedereen, vaak leuke maar ook nuttige dingen die gebruikt gaan worden zoals warme sokken, douchegel, gekleurde pennen en stiften voor dochter die zo graag tekent enz. Ik vind het ook leuk om nu alvast te kijken voor kadootjes. Ken je de prijsmepper? In Almelo zit er één.Ik vind het leuk om daar soms even rond te snuffelen het is een outlet van trekpleister en kruidvat dus drogisterij producten zoals shampoo,douchegel, maandverband, maar ook kleding, boeken, kerstspullen, speelgoed, huishoudelijke apparaten enz. en alles heeft korting van 25% tot 75%, korting gaat af van het laagste bedrag op de sticker van het product en soms als ik mijn bon bekijk is er nog meer korting af gegaan. En staat soms ook een rek met producten zoals koek of sultana bijna op datum met extra korting.