Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 16 september 2021

Elke dag 5 besparingen

De komende dagen wil ik elke dag bewust eens 5 besparingen van mezelf opschrijven. Er gaat hier zoveel al automatisch dat ik me me er niet eens bewust van ben. 1; Bestelling gedaan bij AH. Ik kom met de bestelling op 53 euro uit en mijn totalen besparing zat rond de 48 euro. Hier vinden we de langlekker melk ook allemaal prima en ik vond het fijn om die ze op voorraad te hebben staan dus nu het 1 plus 1 gratis is heb ik die ingeslagen. Helaas kwam ik er net na t plaatsen van mijn bestelling achter dat spydeals nog een code had staan voor gratis bezorgen. Heb nog geprobeerd om het tijdslot te wijzigen maar helaas kon ik niet dan alsnog de code invoeren. (heb wel voor de goedkoopste bezorgtijd gekozen) 2 Gisteren had ik een mooi Too good to go pakket van de Lidl. De appels die erin zaten leken me nog behoorlijk groen. Om ze niet overstuur te laten gaan bak ik er zo maar een cake van met cakemeel die ik eerder al eens voor 25 cent meenam. 3 Het regent hier en dan krijg ik de behoefte aan gezelligheid in huis. Ik ga niet naar de bloemist maar zodra t droog is pluk ik wat sedum uit eigen tuin. 4 Ik heb een droger ondertussen 25 jaar oud bedenk ik me nu. Deze gebruikt mijn man heel af en toe voor de werkwas als ik niet in de buurt ben :-) Ik hang 99% van de tijd onze was op een rek in de keuken. We hebben nl vloerverwarming en daarnaast hebben we een mechanische ventilatie waardoor ons huis constant verlucht wordt. 5 Vanmorgen wil ik schoonmaken in huis. Ik heb dus bewust een oud kloffie aan gedaan zo blijft de nette kleding langer mooi.

Geen opmerkingen: