Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 17 augustus 2021

En weer een beetje in t ritme komen

Deze week is voor de jongste de paatste week van de vakantie en voor de oudste is vandaag de week van vier dagen zomerschool voorafgaand aan de vakantie begonnen. We moeten dus weer terug in het ritme. Voor de jongste van bijna 8 betekent dat dat ze om 20 uur weer naar bed moet. En dat was gisteravond best wennen. Op de camping is het namelijk altijd buiten spelen totdat t te koud is dan nog even wat gezellig drinken en eten met ons gezin, een spelletje en zo ergens tussen half tien en elf uur s avonds t bed in. Afhankelijk van hoe moe we zelf zijn want onze kids geven nooit op. Aangezien ze er ook niet echt chagerijnig van worden mogen ze dus gewoon opblijven. Dame vond t gisteren dan ook wat raar dat ze al weer naar bed moest terwijl t nog licht was buiten. Maar aangezien er volgende week alweer genoeg veranderingen zijn beginnen we met deze, zodat ze daar weer ritme in krijgt. Onze oudste koos zelf er gisteren ook voor om op tijd weer in bed te duiken. En ik, ik lag eigenlijk al eerder op een oor dan normaal. Waar ik normaal nog nieuws kijk voordat ik naar bed ga lag ik er nu rond tien uur ook in. Ik besefte dat de dag voor me lang genoeg had geduurd en ben meteen in slaap gevallen toen ik erin lag. Heerlijk geslapen tot vanmorgen 7 uur. Toen t lekkerste moment even een uurtje alleen beneden voordat de kids naar beneden kwamen. Oudste moet van 9.30 uur tot 15.45 uur naar school. Beste lange dagen aangezien ze met een vak per twee dagen werken. Ze vond t voornamelijk saai gaf ze aan. Hopenlijk morgen iets beter...

Geen opmerkingen: