Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 15 augustus 2021

Begin van t einde

Afgelopen week heb ik met mijn moeder en mijn twee meiden op de camping gestaan. Oudste had ook nog een vriendin mee Vrijdag reden we naar huis en zaterdagmiddag ben ik met mijn man en de jongste weer naar de camping gereden. Gisteravond toen t koeler werd zijn we vast begonnen met een en ander te verzamelen wat al weer mee naar huis kan. Vanmorgen hebben we de zijerker er afgehaald en schoongemaakt en toen het wel erg warm werd besloten we de voorkant van de caravan alvast een flinke schrobbeurt te geven. We mogen nog tot eind september op de plek staan maar aankomende weken is er elk weekend wel iets waardoor we nu al voorzien dat er van een heel qeekend camping weinig meer gaat komen en t is wel lekker om dan zo langzamerhand al te beginnen met inpakken en opruimen. Op zich is t ong 45 minuten rijden dus ook prima voor een dag. Vroeg weg laat weer en lekker in ons eigen bed slapen. Aankomende week heeft de oudste vier dagen zomerschool. Dat geeft mij de gelegenheid om van de jongste de kledingkast eens leeg te trekken en te kijken wat er nog past en wat weer door kan.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Soms moet je het ijzer inderdaad smeden als het heet is!