Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 7 augustus 2021

Haat/liefde verhouding

Ik weet niet hoe t bij jullie is maar ik heb een haat/liefde verhouding met bolchrysanten. Hier presenteerde t tuincentrum ze weer trots. En ik word er dan altijd een beetje verdrietig van. Want die planten horen voor mij bij natte gure dagen, regen buiten en de kachel aan. Want dan dan vind ik die planten mooi. Nu nog niet. Ik wil zo graag nog de zon op mijn huid voelen branden (zonder zonneallergie-klachten aub). Hier hebben we de hele dag alweer een mix van regen en onweer. Kan mijn spieren dan ook alweer naar voelen. Misschien vanavond toch nog even lekker in bad of een warme douche nemen. Verder zit ik een beetje oo de bank de olympische spelen te volgen en komt er nog niet veel uit mijn handen. Maar ach nog een weekje en dan zijn de kids weer naar school. Trek ik t dan wel recht

3 opmerkingen:

anja zei

Ze komen ook steeds eerder op de markt. Toen ik kind was, kwamen ze te koop rond mijn vaders verjaardag (23 september), zo'n 20 jaar geleden vroeg een vriendin ze een paar jaar achter elkaar voor haar verjaardag (eind augustus) en nu zijn ze er dus al begin augustus! En ik heb net als jij er de associatie van herfstweer bij 😉

Moestuinfeestje zei

och jee, nog even en de pepernoten zijn er ook weer...Volgens mij is er maar één oplossing: gewoon niet kopen!

Nicole Orriëns zei

De komende dagen zou het beter weer moeten worden!