Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 12 juli 2021

Zwembad opnieuw gevuld

Normaal kunnen we met een keer zwembad vullen toe, maar helaas heb ik t bijhouden van t water laten 'verwateren' en nu zat ik dus met groen alg in t water. Nu kun je dat met allerlei chemische middelen weer bijstellen, maar ik heb ervoor gekozen om t water nog wat langer erin te laten zodat ik zeler wist dat de chloor die erin zat er wel uit zouzijn en heb elke keer mijn planten ervan laten drinken. Het laatste beetje kregen ze vandaag daarna de boel meteen goed schoongemaakt en nu dus weer vullen. Ik heb nl niet zo'n zin om al alleen met de kids op de camping te gaan zitten en zo kan de jongste toch zwemmen. Nog twee weken dan is mijn man ook twee weken vrij en dan hopen we dat er wat meer te doen en te beleven is en dat we t er nog leuk hebben. Voor volgend jaar gaan we naar onze oude camping toe. We kijken daar allemaal erg naar uit. Soms is verandering niet altijg verbetering en dit heeft ons absoluut biet gebracht wat we ervan verwacht hadden

1 opmerking:

nicole orriens zei

Verandering is inderdaad niet altijd een verbetering. Soms realiseer je je juist dat het oude zo gek nog niet was...