Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 14 juli 2021

Traag weer...

Weet niet hoe t bij jullie is maar ik heb last van t weer. Ben werkelijk niet vooruit te branden en als ik wat doe loopt t zweet me langs alle kanten af. Het beroerde is dat dit letterlijk een eczeemaanval opwekt en ik dus tabletten moet slikken waar ik vervolgens weer duf van wordt. Ik ga t gevecht niet meer aan maar geef er maar aan toe. Dus slaapje hier slaapje daar tussendoor. ik douche voordat ik t bed in ga, maar ook als ik eruit kom. Beide om (wellicht voor mijn gevoel) t zout van me af te spoelen) Want zout in open wondjes is echt niet fijn. Helaas loopt het huishouden hierdoor alles behalve op rolletjes. Ik ben nu voorzichtig aan t kijken wat er uit huis kan. Want alles wat er niet is hoef ik ook niet meer schoon te maken en op te ruimen. Het is een lange weg te gaan maar hoop dat ik de komende tijd wat vuilniszakken weg kan brengen. Gisteren drie lades met kleding van me uitgezocht. Een vuilniszak kan weg. En heb nu anderhalve lade over...Voordeel dat alles weer netjes ligt. En je komt erachter dat je nog best wel kleren in de kast hebt liggen en nog helemaal niks nieuws hoeft te kopen...

Geen opmerkingen: