Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 1 juli 2021

Oeps rijbewijs laten verlopen

Ongeveer 8 maanden geleden kreeg ik bericht in de berichtenbox dat mijn rijbewijs ging verlengen. Ik las het en dacht ach duurt nog even. Vorige week kreeg ik een beief dat ik tot 1 juli had. Oeps ik logde in bij de gemeente om een afspraak te maken. 1 juli was de eerste mogelijkheid. Balen want ik zag overal al berichten dat je een boete kon krijgen van 95 euro en dat je niet verzekerd bent mocht je wat krijgen. Dat zou dus betekenen dat ik een week de auto op de oprit moest laten staan. En laat ik nu een beete geluk hebben met corona, want hierdoor mag je nog 10 maanden door met je rijbewijs en ben je ook nog verzekerd. Pff liep dus met een sisser af. Heb dit keer de pasfoto's laten maken bij ee proffesionele fotograaf. Superblij mee. MIjn vorige foto was echt wen boevenfoto waar ik ook nog eens chagerijnig op stond. Nu moet ik zeggen dat ik toen ook al geen zin had om de foto te maken. Deze man nam duidelijk geen genoegen met een chagerijnige boevenfoto. Ik kreeg vier foto's mee en 5 gezellige foto's. En dat allemaal voor 12,50 euro. Oh ja en een bestandje in de mail van de gezellige foto. Helemaal top. De man gaf goed aanwijzingen. Nek langer, neus cm opzij. haha. Top!

1 opmerking:

nicole orriens zei

Dat is echt zo'n stom klusje dat je niet wilt vergeten!