Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 6 april 2021

Longlife batterijen...

Ik deed met de kerstdagen Superfijne batterijenin mijn stuk met nepbloemen voor t raam. er zitten van die kleine ledlampjes nl in, dit leek me wel leuk met de donkere dagen. Ik heb ze aangedaan en deed ze eigenlijk niet meer uit. Ondertussen heb ik wat anders in de vensterbank beneden staan en heb ik t stuk verhuisd naar de slaapkamer boven. Gek genoeg als t donker is zie ik dat de lampjes nog steeds branden. Wel een stuk minder fel maar er zit nog leven in. Ze zijn nu in de aanbieding dus heb ik er nog mooi wat bij gekocht. Want ook op de camping gebruik ik best wel wat batterijen. Al heb ik ook van die ledlampjes op zonne energie daar. IK vind dat ideaal heb ze aan de voorste stang gemaakt. Ook al is er een stroomstoring we zien waar de uitgang is...

Geen opmerkingen: