Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 6 april 2021

Ben me naar geschrokken van de meterstanden

Ik heb de app van Essent op mijn telefoon en controleer regelmatig mijn meterstanden. Zo ook gisteren...en ik schrok me rot
Want was mijn man een wietplantage begonnen? Oh nee die was niet thuis geweest...Heeft de hele straat stroom van ons afgenomen en wat als de dagen die niet zichtbaar zijn ook zo'n verbruik hebben. Ik zag t geld al richting Essent gaan...pffff Vastbesloten noteerde ik dus meteen in mijn agenda dat ik Essent vandaag mowst bellen en vanmorgen toen ik mijn ogen open deed was werkelijk t eerste wat ik dacht; Hebben ze de standen al bijgewerkt? Heel blij was ik dus toen ik t volgende weer zag...
Paniek om niks dus. Gelukkig maar, want geeft ons geld liever aan andere dingen uit...

Geen opmerkingen: