Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 8 april 2021

Alweer een dik half jaar niet gewerkt

Ik bedenk me net dat ik nu alweer een half jaar niet gewerkt heb. De tijd vliegt me daadwerkelijk voorbij. Financieel gezien lukt het allemaal prima zoals verwacht. We laten er amper dingen voor merk ik. Ook het aflossen van de hypotheek kabbelt lekker door. Dan maak ik een klein beetje winst met de aandelen, dan komt er wat geld binnen via de advertenties van deze blog. Dan heb ik wat verkocht via MP. Of er blijft wat over aan t einde van de maand. Op dit moment staat het aflossen heel even stil, we hebben een offerte opgevraagd voor rolluiken. Deze willen we erg graag, maar voordat we deze laten plaatsen moet de schilder ook nog langs komen. Kortom er zit een kostenpost aan te komen die echt even van de spaarrekening af zal moeten. Toch merk ik dat ik me lekkerder voelt als we echt wel een flinke buffer achter de hand hebben. En dus probeer ik nu even snel nog wat bij elkaar te sprokkelen zodat t minder pijn doet op de spaarrekening. Ik had gehoopt dat ik mentaal ook wat sterker in mijn schoenen zou komen te staan, maar helaas lijken we hier echt van t ene in t andere te vallen. Zoals mijn moeder vorige week zei; Het houdt bij jou ook echt nooit op. Nee, zo voelt t nu en ik heb er maar mee te dealen al gaat t de ene dag beter dan de andere. En t lastige is dat wanneer ik begeleiding zoek dat ze nog veel meer opentrekken en dat ik voor mijn gevoel meer achter raak dan dat ik vooruit kom. Dus daar ben ik ook behoorlijk huiverig voor geworden. Ik probeer me nu te focussen op de kleine geluksmomenten, probeer het piekeren te laten en weer een fijne omgeving voor mezelf te creeeren. Ga mezelf een schop onder mijn kont geven want er moet nogal wat gedaan worden...

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat fijn dat het financieel geen problemen geeft dat jullie van 1 salaris moeten rondkomen.