Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 4 april 2021

Klein beetje beter

Het gaat momenteel een klein beetje beter. Alleen het eczeem op de armen krijg in er niet onder. Gelukkig wel in t gezicht want daar voel ik me het meeat ongelukkig door. Verder merk ik dat t gepieker momenteel ook iets rustiger wordt. Helaas merk ik dat mijn man nu op zijn tandvlees loopt. Dit is voor de werkgever het moment dat t alle hens aan dek is. En dat resulteert nu in twee zaterdagen werken deze maand. Gisteren was t de bedoeling dat hij zelf op ee auto van mijn man zou springen, maar helaas heeft corona roet in t eten gegooid. Gelukkig kwam mijn man met de middag thuis. We zijn daarna niet naar de camping gegaan maar hebben bewust een middag gelanterfant aan huis. Ook wel eens lekker. Vandaag willen we wel heen en we kijken dan if we daar blijven slapen of dat we nog een keer op en neer gaan. Het is allemaal nog niet ingericht en ik heb t overzicht niet of we de belangrijkste zaken hebben om er een nacht te slapen. We gaan t wel zien. Ga me er niet al te druk over maken. De tank van de auto kon ik gisteren ergens mooi goedkoop bijvullen. Dus dat is ook geen probleem. We nemen het eea mee en dan zien we t wel. Jullie allemaal fijne paasdagen toegewenst.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeii, is het niet te koud om naar de camping te gaan? Doe het maar rustig aan. Ik wens jullie gezellige dagen.
Groet Merel

nicole orriens zei

Fijn dat je je weer een beetje beter voelt. Hopelijk krijgt je man het snel wat rustiger!