Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 4 januari 2021

Een goed begin

Zo vandaag was manlief ook thuis en we hebben samen lekker aangepakt. Drie grote kasten alles eruit gehaald en opgeruimd. Van alles voor kleine prijsjes of gratis af te halen op FB gezet. Daarna gekeken wat er nu werkelijk in welke kast thuis hoort en veel oud papierwerk weggegooid. (volgende keer alles wat ook digitaal is meteen weggooien die hap) De bibliotheek kan nog wel even dicht blijven heb nog wel voor een paar jaar leesvoer in huis. Dit was niet het enige ik heb ook onze jongste dochter geholpen met het thuisonderwijs. Dat was nog wel even een ding voordat we alles gevonden hadden waren we beiden al behoorlijk moe. Dochter vond dat ze echt niks van mij hoefde aan te nemen en de juf kan alles beter. (gelukkig want die heeft er immers voor geleerd) Hopenlijk starten we morgen iets rustiger op... Al hoop ik dat de vaart er dan wel weer inkomt bij de volgende kast uitpakken sorteren en inpakken

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Is best 'even' uitvogelen hè, al de spullen voor thuisonderwijs! Zelf heb ik e.e.a. zaterdag al helemaal uitgezocht en klaargelegd op volgorde van de dagplanning. Werkte voor mij en m'n man (die dagdeel 2 mocht lesgeven) heel erg fijn.
Wat knap dat je ondertussen ook zoveel spullen kon uitzoeken en opruimen!

Lot zei

Toch vond ik alles op papier veel makkelijker dan alles digitaal.
Papieren gingen na lezen en eventueel snelle actie in een la, als salaris binnenkwam eventueel dingen getalen en verhuizen naar een map, na half jaar die verdelen in mappen.
Digitaal vergeet ik veel sneller actie te ondernemen.

geldover zei

Ik heb bijna alles al automatisch staan behalve de tandartsrekening en de rekening van de garage als hij die nog niet heeft klaargemaakt als ik er ben. Laatste heeft mijn voorkeur en dat weet de garagist.

nicole orriens zei

Het lijkt me echt heel pittig om als moeder les te moeten geven. Zeker als je kind niets van je wil aannemen...