Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 2 januari 2021

Kerstboom eruit, voorjaarsstuk erin

Tja onze jongste dochter ergerde zich aan de kerstboom. Waar ik hem zelf het liefste gedurende de donkere maanden had laten staan. Toen ik onze buurman vanmorgen de versiering uit de tuin op zag ruimen besloot ik dan maar aan haar ergernis toe te geven en ook de boom af te tuigen. En zoals gewoonlijk is t dan meteen weer een stuk saaier in de woonkamer. Ik heb alle kerstdingen en winterdingen opgeborgen. De kleine kerstboompjes die in potten in t voorraam stonden mochten naar buiten. Ik hoop eigenlijk dat ze mooi blijven zodat ik ze straks in potten kan zetten en ze volgend jaar bij de voordeur kan zetten. We gaan t zien. Ik heb vandaag mijn eerste voorjaarsstuk gemaakt met spullen die ik nog thuis had liggen. Morgen nog even wat leuke kleine takjes zoeken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk

Anoniem zei

Dat heb je mooi gemaakt dat voorjaarsstuk.
Mijn Kerstspullen zijn ook al weg.

Anoniem zei

Ook net weggehaald maar kale bedoening weer...

CasaDiMama zei

Mooi voorjaarsstuk!