Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 5 januari 2021

Lekker doorgaan nu

Vanmorgen starten we iets beter op. IK had de lesboeken klaar en besloot vandaag in te zetten op twee dagen in een. Morgen naar de kindertandarts en we willen niet achter lopen. Aangezien ik gisteren zo lekker aan t opruimen was zette ik dochter aan de keukentafel en deed zelf heerlijk de besteklade, een grote lade en de oven.( Helaas geen telefoon in de broekzak gedaan want denk dat ik heel wat stappen heen en weer gezet heb) Die laatste was echt heel hard nodig. Nu is hij weer schoon en heb ik er meteen een bakpapier onderin gelegd. Nu ben ik er even klaar mee. Kijken of ik vanmiddag nog een lade voor elkaar krijg. Daarnaast nog even de aardappelen schillen en de toiletten doen en dan vind ik het prima voor vandaag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bakpapier in de oven leggen is misschien niet zo handig
Kijk maar wat mij ooit ( al weer vijf jaar geleden)overkwam:
https://hetkeukenraam.blogspot.com/2015/05/zoekendurven-op-gebruiken-en-oeps.html
groetjes, Franca.