Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 14 december 2020

Vloerverwarming nog niet gemaakt

Helaas is onze vloerverwarming nog niet gemaakt. Er moet een onderdeel besteld worden. Gelukkig hebben we nog een elektrische kachel die olie verwarmd en dus zitten we niet in de kou. Sterker nog ik geniet van stralingswarmte die ik niet voel bij de vloerverwarming. Geen idee wat dit gaat doen met t stroomverbruik. Zie nu al wel een verdubbeling op zondag, maar hoop dat dit vertekend beeld is omdat de kachel natuurlijk eerst de boel 3 graden warmer moest gaan trekken. Morgen kan ik het dan beter vergelijken. We gaan t zien. Verwachting is wel dat het onderdeel snel leverbaar is. Ondertussen denk ik langzamerhand na over de kerstmaaltijd. De bedoeling is dat mijn ouders en broertje komen en we tweede kerstdag alleen thuis blijven. Ik zit zelf te denken aan tapashapjes. Heb nog van alles op voorraad en hoop zo iedereen een plezier te doen. Ik had nog niet echt over de kerstkleding nagedacht. En eerlijk er hangt niet veel feestelijks in mijn kast momenteel. Zelfs niet wanneer ik er een mooi sieraad bij draag. Dus heb ik net een bestelling gedaan. Helaas moest ik verzendkosten betalen en krijg ik werkelijk drie minuten erna een melding gratis verzemden via de mail. Heb er nu achteraan gebeld en krijg de 5 euro vergoed. Nou nog even bedenken wat we dan nog voor activiteit achter de hand gaan hebben om t ook gezellig en leuk te hebben en ik kom die dagen wel door....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er komen weer nieuwe regels aan, dus ben benieuwd of je Kerstdiner door kan gaan

nicole orriens zei

Balen zeg. Maar goed dat je een soort backup hebt. Wij hebben gelukkig altijd nog de houtkachel.