Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 12 december 2020

In de kou zitten

Brrr we zitten in de kou. Vanmorgen had de jongste de achterdeur op een behoorlijke kier open laten staan. Toen ik keek was t nog maar 18,7 graden in de kamer en ik dacht nog wat zonde want we vragen 20,6 graden. Ik deed de deur op slot en keek verder nergens naar totdat ik tegen half vijf op blite voeten op de kamervloer liep en ik de vloer toch wel heel koud vond aanvoelen. Ik keek nog eens en nog steeds staat de temoeratuur op 18,7 graden. Het gekke is nu ik weet dat de vloerverwarming het biet doet ik het ook koud heb. We hebben de installateur gebeld want we hebben een onderhoudscontract. Ze hopen vanavond nog te komen en anders wordt het morgen. Heb nu de thermostaat naar beneden gedraaid want anders blijft ie vragen. Voor morgenvroeg hebben we evt een campinkachel op elektrisch om toch warmte in de kamer te krijgen. O ja en een bijzetkachel die ook elektrisch is maar gevuld is met olie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat je verwarming het inmiddels weer doet.
Fijne dag : -) Merel.

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ooh, brrrrrrr. Ik hoop dat er inmiddels weer warmte is in je huis.