Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 9 december 2020

90 euro in de knip in 2 minuten

IK belde naar Ziggo via het gratis nummer voor klanten 1200. Daar toetste ik net zolang nummers in tot ik bij de knop opzeggen kwam. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon, nadat ze me een goedenmiddag had gewenst gaf ik haar aan dat ik graag een nieuwe aanbieding wilde horen als ik weer een jaar bij Ziggo bleef. Mevrouw ik ga even kijken, mag ik uw postcode en huisnummer? Me somde even op welk pakket ik nu had en of ik verder tevreden was. Ja hoor alles verder ok. Oh nou dan kan ik u drie maanden 30 euro korting aanbieden en u mag nog een extra zenderpakket kiezen....We wisselden nog even het emailadres uit en ja hoor weer 90 euro kassa...

2 opmerkingen:

CasaDiMama zei

Binnenkort zal ik ook weer een provider gaan kiezen. Dit na een verhuizing. Maar als ik kijk naar het belabberde aanbod momenteel op de zenders, dan denk ik soms " misschien neem ik voorlopig alleen internet" .
Ik heb het idee dat er de laatste tijd ontzettend veel herhalingen op zijn. Van veel leuke programma's is het draaien van een nieuw seizoen uitgesteld vanwege corona.

Anoniem zei

Dat is een goeie! Dat ga ik binnenkort ook maar even doen. Ik durf dat nooit zo goed, maar je bent een dief van je eigen portemonnee!
Wauw, dat is een behoorlijk bedrag afgelost. Knap hoor!