Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 9 september 2020

Cadeautjesbox vullen

Vanmiddag ben ik met mijn moeder naar de kringloop geweest en heb ik weer een en ander meegenomen voor de cadeaubox. Een mooi dienblad, wat leuke vazen en een kip. De kip is voor mijn jongste dochter die gek op de kippen is die we in de achtertuin hebben. De vazen zijn om met een mooie bos bloemen weg te geven en t dienblad wordt ook gevuld net boodschappen in een of ander thema. Nu ik toch bezig ben kocht ik voor mijn man deze Surprise Je kan niet vroeg genoeg beginnen. Nu heb ik mooi de tijd om lang op dat gedicht te broeden. :-). Ik loop nu ook al echt in de kringloop te denken aan verjaardagscadeautjes, maar ook aan fratsen voor Sint en Kerst. Dit doe ik elk jaar en op die manier kom ik vaak wel wat voor weinig tegen wat dan bij de box in kan of alvast in de zak voor december.

1 opmerking:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Goed en mooi idee vind ik dit. Goed bezig!