Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 30 augustus 2020

Cadeau uitkiezen

Ik doe via internet met een aantal programma's mee waar ik bonnen kan verdienen. Zo koop ik vaak dingen aan door eerst naar de startpagina van Ippies te gaan. Doordat je via hen aankoopt krijgen zij een vergoeding waar ik dan weer een klein gedeelte van terug krijg in de vorm van ippies. Bij een bepaald aantal punten heb je dan de mogelijkheid om dit om te zetten in een cadeaubon van Bol. Ook doe ik mee met diverse enquetes en ook die betalen uit in bonnen van Bol. Op zich ben ik daar wel heel erg blij mee, aangezien ook veel winkels zich erbij aansluiten en hun producten op die manier afzetten. Wat ik nog niet wist is dat ik nu ook alles van Ritualsop die manier lekker kan kiezen en thuis kan laten bezorgen. Want als er iets is dat voor mij pure verwennerij is dan zijn t deze producten wel. Het geeft me echt hetzelfde gevoel als dat ik een hele dag in een spa heb rondgelopen. Rituals is voor mij dus echt een product dat ik met deze bonnen aanschaf als enorm verwenmoment voor mezelf. En doordat ik t met die bonnen doe voel ik het ook niet in mijn portemonnee. Hebben jullie ook van die luxe producten die je eigenlijk te duur vindt maar toch wel eems aanschaft?

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Wat handig dat je zelfs Rituals nu via bol.com kunt kopen!