Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 27 augustus 2020

Wateroverlast..

Vandaag een butdag. Het begon vanmorgen met geen warm water hebben. Ik wilde de afwas doen voordat ik naar t werk ging en besloot dan de waterkoker maar aan te zetten. Lukte prima. Totdat ik me bedacht dat ik naar de waterdruk moest kijken. Deze zat voor mijn gevoel op t randje, maar he geen tijd dat moest dan wachten tot na t werk. Mijn ouders zouden de jongste opvangen voor schooltijd wn dus besloot ik hen even te bellen om te vragen of mijn vader me 's middags even kon helpen. Water zit nog al een eind van de vulopening af dus os t makkelijker met twee personen. Helaas werd de telefoon niet opgenomen en dus bedacht ik me dat de oudste haar ook op pad kon sturen zij was t eerste uur immers ook vrij. Ik racede nog wat door t huis bedacht me of iedereen alles bij zich had en zat net op tijd in de auto naar t werk. Halverwege vloog me exhtwr alles ineens weer naar de keel en daar kwam t waterballet. Begon erbij te hyperventileren en na een klein stukje doorrijden bedacht ik me dat ik beter naar huis kon gaan. Daar eerst ademhalingsoefeningen gedaan en getracht mezelf weer onder controle te krijgen maar dat lukte niet doordat mijn kop bleef malen. toen gekeken of ik zelf t water bij kon vullen. Eerst de slangklem vergeten dus water. snel weer naar de kraan rennen en dicht. Toen vergeten dat ik eerst t kraantje op de radiator een halve slag moest draaien. t spoot eruit en kon t sleuteltje niet vinden. Resultaat alles nat. Gelukkig wel een plavuizen vloer dus na een dweilbeurt alles weer schoon en droog. Helaas nog geen warm water en nu krijg ik een melding dat er iets met t gas zelf aan de hand zou zijn en komt er vanmiddag een monteur. Nu alleen mezelf nog bij elkaar rapen, voel me behoorlijk uitgewrongen.....

Geen opmerkingen: