Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 16 mei 2020

We zijn in blijde verwachting...

Ons gezin is in blijde verwachting. En we zijn allemaal erg nieuwsgierig wat het wordt. Met een beetje geluk weten we het morgen. En het zou een drieling kunnen worden. Huh. We zijn in blijde verwachting van drie 🐥 🐥 🐥. Vandaag hoorden we er al eentje piepen in t ei. Ik moet zeggen vond het wellicht nog wel spannender dan toen ik zelf in verwachting was. Loop al weken leuke filmpjes te bekijken op YouTube. En daar word ik heerlijk ontspannen van. Ik hoop dat alles dan ook goed gaat met het uit t ei komen van de kuikens. De natuur moet zijn gang kunnen gaan maar vind het spannend of zo’n klein ding zo’n dikke schil wel doorgepikt krijgt. Op dit moment hebben we moederkloek en kip in een aparte bak gezet, zodat ze geen last hebben van de andere kip en van de haan. Moederkloek is eigenlijk pleegmoeder. Zodra er kuikennieuws is zal ik een foto plaatsen..

Geen opmerkingen: