Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 12 januari 2020

Eerste werkweek

De eerste werkweek zit er op. Heerlijke week gehad en nu al t gevoel dat ik er al heel lang zit. Voel me echt als een vis in t water. Het is wel wennen, want als ik thuis kom heb ik de meiden en t huishouden nog. Dat betekend dus plannen plannen plannen. En eerlijk gezegd ben ik meer een go with the flow type. Van agenda’s krijg ik jeuk. Ik maak altijd zo min mogelijk vaste afspraken, want weet ik veel of ik daar op dat moment zin in heb? Zo bedacht ik vrijdagnacht, ja je leest het goed, nacht rond een uur of twee, dat we zaterdag wel eens met zijn allen naar Duitsland konden rijden. Gevalletje dieseltank leeg (uh en had ik al verteld dat ik eindelijk wat ruimte in de kasten had) Nou ja Duitsland werd het dus. Tank vol gegooid, scheelde een dikke tien euro, want er zat nog tien liter in. Daarna naar de Lidl, daar frisdrank, kaas, vleeswaren met stickertje ingeslagen. Daar vandaan door naar Die Grenze, een winkel bij Oldenzaal. Boodschappenwagen vol (en mijn kasten)voor 50 euro. Daarna nog vlees voor mijn ouders gehaald bij de Marktkauf. Toen Nordhorn zelf nog even in. Met zijn allen zeer uitgebreid gegeten voor 27,50 euro. Om vervolgens de auto weer terug naar huis te nemen. Om zes uur een serie even terug gekeken en daarna eind t lampje ik 20 uur finaal uit. Om goed kwart over vijf kwam de jongste die was alweer klaarwakker. Nou ja begin ik alvast met de mealprepping voor aankomende week.

2 opmerkingen:

TheMoneyMindset zei

Spontane plannen zijn vaak het leukst! Duitsland kan inderdaad veel geld schelen. En het klinkt als een geslaagd uitje! Succes met mealpreppen

Anoniem zei

Mealpreppen is fijn, gewoon een thuisdag en (met de kinderen) koken.Spelletje tussendoor...deed ik ook altijd. Als alleenstaande werkende moeder moest ik wel dus ik wilde het zo fijn en gezellig mogelijk maken op die dagen dat ik thuis was en ook moest huishouden en maaltijden maken.De kinderen hebben uitstekend leren koken daardoor.Ik nam de tijd om ze mee te laten helpen(doe je wat minder als je savonds snelsnel iets moet maken)