Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 12 januari 2020

Is een dubbele meter voor je stroom wel voordelig?

Maak jij gebruik van een enkeltarief of van een dubbeltarief met je stroom? Ik maak al zes jaar weer gebruik van het enkeltarief. De reden is dat ik toen onze tweede dochter is geboren ik eens met Essent heb gebeld en navraag heb gedaan wat het verschil was. Ik deed de wasmachine en de vaatwasser altijd de nachts aan en waste ook veel in t weekend. Dit hield in dat wanneer we eindelijk samen als gezin tijd hadden ik met die was bezig was. Een kennis van me werkte bij Essent en die gaf al aan dat het heel goed zo kon zijn dat ik met enkeltarief voordeliger uit was. Dus ik de meterstanden van het afgelopen jaar erbij gezocht en in de telefoon geklommen. En wat denk je? Het scheelde op een heel jaar echt een paar euro. (Minder dan tien) voor dat geld en de wetenschap dat ik met de kleine de hele dag thuis ook meer stroom ging verbruiken besloot ik om lekker alles weer tegen een enkeltarief af te laten rekenen. Want tijd met mijn gezin is me heel veel waard en dat ik nu alles kan doen op momenten dat ik eraan toe ben is dat ook. Dit houdt in dat ik soms nog steeds s nachts was zodat ik het s morgens voordat ik naar t werk vertrek op een rek in de keuken kan zetten waar t droog is als ik thuis kom en zo de was kan vouwen terwijl de pannen warm aan t worden zijn.😜. Hieronder een wat oudere link met meer informatie. Mocht je er niet uitkomen bel eens met je energieleverancier en geef je meterstanden door en vraag hem het eens voor je door te rekenen. En als je ze dan toch aan de lijn hebt duidelijk aangeven dat je op zoek bent naar een manier om je energierekening naar beneden te krijgen. Wie weet doen ze je een beter aanbod dan wat je nu betaalt. Mocht je gebeld hebben zou ik t leuk vinden als je in de reactie laat weten of je voordeel behaald hebt.. https://www.google.nl/amp/s/www.gaslicht.com/nieuws/enkeltarief-of-dubbeltarief-wat-is-voordeliger%3famp=1

Geen opmerkingen: