Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 25 november 2019

Gratis eten....

Vandaag vulde ik weer wat spaarcodes van eurosparen in. Heb een tegoed van dik over de 200 euro en heb nog niets gevonden wat me aanstaat en waar ik de codes aan wens te spenderen. Veel acties blijken een sigaar uit eigen doos, want wanneer je goed zoekt op het www vind je dezelfde prijzen vaak ook maar dan zonder codes...toch hou ik de app, want op deze wijze zie ik ook of ik nog gratis boodschappen kan doen. En dat is wel pure winst. Doen jullie ook aan eurosparen?

2 opmerkingen:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ja ik doe ook aan eurosparen, al vergeet ik soms wel eens wat codes in te voeren en dat is toch zonde. Maar het gata best hard vind ik, en soms kun je best wat leuke kortingen krijgen op dagjes uit krijgen.

Anoniem zei

Ik gebruik mijn eurosparentegoed regelmatig voor de bioscoop. Scheelt toch weer een paar euro