Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 30 oktober 2019

Wil jij ook 100.000 euro beleggen?

Zoals ik al wel vaker heb aangegeven beleg ik en probeer ik winst te behalen om zo een gedeelte van mijn woning af te lossen. Dat gaat de ene periode beter dan de andere en ik moet zeggen heel erg veel verstand heb ik er niet van. Ik beleg puur op mijn eigen gevoel en heb niet echt een plan. Ik weet ong de prijzen van de aandelen die ik interessant vind. Dat interessant vinden is ook meer een gevoel dan dat ik echt een plan heb. Heb me nu weer ingeschreven voor het rtlZ beursspel. Hier krijg je 100.000 euro fictief geld waar je gedurende een bepaalde periode mee kan handelen. Er zijn prijzen mee te verdienen maar daar gaat het me niet om het gaat me puur om het spelletje. Toen ik zocht op inschrijven rtlZ beursspel kwam ik allerlei filmpjes met wetenswaardigheden tegen wellicht dat ik me er toch eens wat meer in moet verdiepen. Mocht jij nou ook denken ik zou het wel eens willen proberen dan is dit je kans. Het kost je niets en gaandeweg leer je toch het een en ander.. Mocht je ook mee gaan doen zou ik het leuk vinden als je dit in een reactie laat weten...

Geen opmerkingen: