Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 31 oktober 2019

Mezelf verwend...

Ik heb mezelf eens lekker verwend en kocht via bol.com een heerlijke geschenkset van Rituals. Dit vind ik echt genieten maar ben heel heerlijk de prijs maakt dat ik me normaal wel drie keer bedenk. Maar nu heb ik de set gratis bij elkaar gespaard. Ik vul nl enquêtes in voor inVotes en hier kon ik 10 euro laten uitbetalen. Daarnaast probeer ik regelmatig wat te winnen via ticketveiling, of als ik eerlijk ben ik doe biedingen maar ging het een ander om te winnen. Ik heb de ippies site gekoppeld aan de ticketveilingsite en zo krijg ik voor elk bod dat ik doe 1 cent en je mag Max 25 biedingen per dag doen. Het is een kwestie van een lange adem hebben maar mede door de biedingen en door wat kleine aankopen via sites die ook via ippies punten opleveren had ik nu toch een mooie 23 euro staan. Moet eerlijk bekennen dat ik regelmatig vergeet via de ippiesite door te klikken naar de winkels dus mijn saldo had nog veel groter kunnen zijn. Maar ja nu dus 20 euro hier uit laten keren in bol onnen en dus een mooie geschenkset uitgezocht. Bij het uitzoeken van de geschenkset zag ik dat er voor de medium cadeauset twee verkopers waren waarbij de een 10 cent voordeliger was. Gelukkig dat ik nog even goed controleerde wat er in de beide dozen zat want voor 10 cent meer heb ik nu bijna een dubbele inhoud. Mocht je ook overwegen om het spaarprogramma van ippies te gaan gebruiken zou je dit dan via mijn link willen doen? Dan krijg ik hier ook een paar punten voor en kan ik sparen voor mijn volgende cadeau voor mezelf... Alvast heel erg bedankt... https://www.ippies.nl/aanmelden?u=MzIyMTkz

2 opmerkingen:

Lot zei

Als je zo vaak moet bieden zit je dan soms ook aan tickets vast die je eigenlijk niet zo willen?
Ik doe al euro=panelclicks en GfK, maar een ander programma zou ik ook wel willen doen. Ikkies ga ik eens bekijken of het wat voor mij is, ik koop zelden online en heb geen blog. dan zou ik er wel erg lang over doen om mijn eigen voordeel te hebben want dat wil ik natuurlijk ook

nicole orriens zei

Soms moet je jezelf inderdaad verwennen en wat gunnen. Rituals hoor ik altijd veel goede dingen over. En mooi bij elkaar gespaard!