Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 2 oktober 2019

Dank je wel

Als eerste wil ik de mensen die via de link van bol.com iets gekocht hebben alvast bedanken. Tot nog toe kan ik weer 15 euro van mijn hypotheekschuld aftrekken. (Tenminste als er niet geretourneerd gaat worden want het is nog niet officieel goedgekeurd) mocht je nog iets nodig zijn bij bol het is alleen vandaag nog bol tien-daagse. 😜. Alle verdiensten stort ik rechtstreeks door naar de aflosrekening van de hypotheek dus je helpt indirect mee met het aflossen van onze woning waarvoor mijn dank. Dan mijn volgende vraag hoe drogen jullie de was momenteel? Ik vond het nu lastig. Mooie zon en af en toe een buitje tussendoor. Heb er van de week een keer voor gekozen om t binnen op te hangen maar merkte toen dat het slecht droog werd. Kachel staat hier ook nog niet aan daar het nog bijna 21 graden is in huis. De temperatuur loopt nu met ongeveer 0.2 graad per dag naar beneden. We hebben alleen vloerverwarming beneden, groot nadeel vind ik echt dat je niet even lekker de kachel kan opdraaien. Wellicht dat ik toch nog de verwarming onder t raam ga plaatsen. Zwager kwam met het idee om deze dan boven weg te tappen. Zelf geen idee of en hoe dit werkt. Zie nu nog op tegen de bende die het oplevert. Ik wil mijn droger eigenlijk ook niet aanzetten. Die gebruik ik alleen in noodgevallen die ik niet snel heb want als de kachel eenmaal aangaat is alles zo droog. Heb nu de boel dus maar weer op het droogrek gehangen en hoop maar dat het nu wel een beetje aandroogt.

5 opmerkingen:

leesgraag zei

Wij hebben een badkamer op het zuiden, raam en deur kunnen open (of zoals nu met af en toe regen, op een kier. De zon verwarmt de boel mooi, ook in de winter.
Ja het drogen gaat langzaam, de tijd doet het wel. Sommige dingen die nogal kreuken, neem ik meteen uit de was even mee met de strijkbout: win-win, na het drogen hoef ik niet/nauwelijks meer te strijken, en het ergste vocht is er vast uit.

Als later in de winter de verwarming weer eens aan gaat, hang ik het wel beneden, rek boven de convectorput waar de warmte uit komt, en ook weer ramen op het zuiden, bij zonnig weer droogt het dan alsnog heel snel!

Anoniem zei

Ik droog het altijd gewoon op een rek binnen. Heb wel de luxe dat ik dit op een vrije kamer kan doen. Daar staan de ramen op misstand. Bij heel vochtig weer net als afgelopen dagen doet de was er 2 dagen over en bij mooi weer was het dezelfde dag droog. Ik heb wel een speciaal rek waar de was op kan en toch ruimte tussen zit. Scheelt wel veel wat voor rek je hebt.

Daantje zei

Mag je dit wel op deze manier doen vraag ik me af? Volgens mij is het namelijk niet de bedoeling om mensen te vragen om via jouw link te kopen... Dan kan je van het programma afgegooid worden dacht ik. Ik waarschuw je maar even, want zou het lulli vinden als je hierdoor straks die inkomsten kwijt bent.

Anoniem zei

Ik heb een klein gezellig elektrisch kacheltje, lijkt op een open haard. Maar elektrisch dus, voor even opstoken gebruik ik die. En als cv stuk is(wat hier vorig jaar zes weken het geval was)Bewust doe ik dat even opstoken met elektrisch en niet met gas, denkend aan het gasprobleem(en dat gas duurder wordt)

Anoniem zei

Ik heb een wasrek in het trapgat hangen, op de eerste en tweede verdieping de ramen op een kier ( als de zo'n schijnt helemaal open) en de was is aan het eind van de dag droog.....