Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 3 oktober 2019

Toch weer een bezoek aan de kringloop gebracht

Ik was t aan t uitstellen, mijn bezoek aan de kringloop. De reden is dat ik mijn huis echt momenteel meer als opslagplaats ernaar dan als leefomgeving. En dus mag er niks extra’s in. Gisteren appte mijn schoonzus echter dat haar beide leren stoeltjes de geest hadden gegeven en er een dikke scheur in het keer zit. En dus besloot ik hier dan toch maar even naar mijn favoriete kringloop te gaan om te kijken of er daar wellicht nog twee stonden. Nee helaas. Wel bleef het voor mij niet bij het kijken naar de stoeltjes. Ik was er nu zo lang niet geweest dat ik ook nog de rest van de winkel doorliep. Ik heb over heel veel dingen langer nagedacht en ze uiteindelijk laten staan. Wat ik wel meenam was een leren rokje voor mijn oudste voor 3,50 euro, een grote witte opbergbak deze wordt of voor de Duitse statiegeldflessen of voor het papier. Voor dat laatste doel in eerste instantie gekocht maar toen ik thuis was bedacht ik me dat als je de bak heb leeggekieperd in zo’n grote container dat wellicht dan met wind je zaken dan gaan zwerven. Als je het er in een dichte doos instopt zit niemand er erna meer aan. Box kostte me twee euro. Mocht het voor beide zaken niet werken kunnen we er altijd nig het kippenvoer indoen. En ik kocht nog een boek voor 1 euro. Ik liet een mooie grote bloempot staan, een mooie glazen schaal in de vorm van een blad, waarbij ik bedacht dat ik daar een mooi boodschappenpakket of een fruitschaal van kon maken en dan als cadeau weg kon geven.Twee paar vrolijke gordijnen van zware kwaliteit. Een rolkoffer (broertje kan die van mij ook blijven lenen) De kassiere die er staat geeft me altijd wat korting ook nu was ik weer 50 cent goedkoper uit. Dus voor zes euro weer een blij ei. Het boekje dat ik meenam is iets waar ik nu van denk je had er nog tig die je ook wilde lezen. Aan de andere kant is dit een schrijfster die mijn broertje ook graag leest dus als ik hem uit heb gaat ie weer door. Praat ik t nu goed voor mezelf😬.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Ik ben benieuwd naar de vrolijke gordijnen? Heb je daar nog een foto van misschien?